درایو زیمنس

درایو زیمنس SIEMENS

درایو زیمنس SIEMENS

درایو زیمنس SIEMENS

درایو زیمنس SIEMENS تقریباً در تمام صنایع محرک تضمین شده ای است. طیف وسیعی از سیستم ها با تعداد زیادی از اجزای درایو زیمنس SIEMENS در تضاد است. با کمک چند توضیح اساسی و نکاتی برای مدیریت درایو زیمنس SIEMENS، می توانید به راحتی سیستم درایو بهینه را برای برنامه خود در کمترین زمان انتخاب کنید. درایو زیمنس SIEMENS فرکانس متغیر نیز دستگاه‌های الکترونیکی هستند که فرکانس و ولتاژ (کم و بیش) ثابت را به فرکانس و ولتاژ متغیر تبدیل می‌کنند. این دستگاه درایو زیمنس SIEMENS به موتورهای الکتریکی اجازه می دهد تا با سرعت متغیر کار کنند. امروزه از درایو زیمنس SIEMENS عملا در همه جا برای راه اندازی الکترو موتورهای تک فاز و سه فاز با سرعت متغیر استفاده می شود. نه فقط در محیط های صنعتی، بلکه در زندگی روزمره مصرف می شوند، شروع از توان بسیار کم تا کنترل درام ماشین لباسشویی تا توان متوسط ​​برای پمپ های مورد استفاده در منابع می باشد.

درایو زیمنس SIEMENS از نگاه صنعتی برای کاربردهایی استفاده می شوند، به عنوان مثال: پمپاژ، تهویه و فشرده سازی، موقعیت یابی، پردازش، جابجایی و ماشین کاری و این موارد استفاده در بسیاری از بخش های صنعت مانند غذا و نوشیدنی، خودرو، گرمایش، تهویه و تهویه مطبوع، صنعت آب و فاضلاب، صنعت کاغذ، نفت و گاز و صنایع شیمیایی مورد استفاده است. همچنین رابطه درایو زیمنس SIEMENS و موتور الکتریکی به شکلی است که سرعت یک موتور الکتریکی به فرکانس ولتاژ تغذیه و تعداد قطب هایی که روتور دارد بستگی دارد. این ویژگی ها ثابت هستند و قابل تغییر نیستند.

با استفاده از درایو زیمنس SIEMENS می توان ولتاژ موتور و فرکانس آن را در محدوده وسیعی کنترل کرد و به نوبه خود سرعت آن را کنترل کرد و سپس به وسیله درایو زیمنس SIEMENS، سرعت موتور را می توان کنترل کرد، موتور را می توان ترمز کرد و انرژی را می توان بازیابی کرد. علاوه بر استاندارد محصول که برای سیستم های نیروی درایو زیمنس SIEMENS با سرعت قابل تنظیم اعمال می شود، استانداردها، مقررات و همچنین مشخصات خاص کشور، که توسط مصرف کنندگان، اپراتورهای نیروگاه و سیستم مشخص شده است. شرکت های برق، باید به طور فزاینده ای در نظر گرفته شوند. برای مثال، این موارد شامل الزامات مربوط به کیفیت خط است. دلیل اصلی این امر این است که درایو زیمنس SIEMENS فعال فزاینده با نیمه رساناهای قدرت قابل کنترل، به شبکه ها متصل می شوند. نمونه‌های دیگر عبارتند از اتصالات معروف، برای رسیدگی به الزامات اتصال مربوط به حوزه‌های صنایع شیمیایی و همچنین الزامات مربوط به ناهمواری که برای کاربردهای دریایی مورد نیاز است.

نوشته های مشابه