اتوماسیون صنعتی

اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان

اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان

اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان

اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان : یکی از بزرگترین تولید کننده ها در زمینه محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان می باشد که همواره در این صنعت جزو پیشتازان بوده است. اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان در بخش های کنترلی PLC ، Low Voltage یا فشار ضعیف که شامل کلید اتوماتیک ، کلید حرارتی ، سافت استارتر و ولتاژ متوسط که شامل انواع رله ها و کلیدهای دژنگتور می شود فعالیت می کند. اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان تمامی این قطعات را با بالاترین کیفیت تولید و در سراسر دنیا عرضه می کند.

محصولات اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان به چهار بخش اصلی تقسیم می شود انرژی و صنعتی و پزشکی و زیرساخت های شهری محبوبیت سیستم های اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان بیشتر به علت متعهد بودن این کمپانی به مهندسی و فناوری برتر می باشد. در چند دهه گذشته شامل پیشرفت عظیم اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان در زمینه تولید PLC که مختصر شده عبارت Programmable Logic Controller می باشد بوده ایم به تدریج تابلوهای قدیمی که متشکل از تعداد زیادی رله و تایمر و کنتاکتور بودند جای خود را به پی ال سی ها داده اند.

مهم ترین مزیت PLC اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان را می توان Programmer بودن یا برنامه پذیر بودن آن دانست و همین امر سبب انعطاف پذیر بودن و کار بسیار گسترده PLC می شود و هر صنعتی متناسب با فعالیت خود می تواند برنامه ای را برای PLC در نظر بگیرد نوشته و روی آن نصب کند این قطعات تولید شده در اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان با کیفیت و کارایی بالا و وزن اندک خود کاربردهای زیادی در صنعت و ماشین آلات بسته بندی و و حتی پله برقی ها و صنایع پتروشیمی و دامپروری نیز دارد. اتوماسیون صنعتی زیمنس SIEMENS آلمان از سه بخش اصلی تشکیل شده اند: CPU و کارتهای ورودی و کارتهای خروجی که CPU مغز PLC بوده و واحد پردازش مرکزی و وظیفه پردازش برنامه و صدور فرمان را دارد.

نوشته های مشابه